امید حاجیلی آهنگ باریکلا

امید حاجیلی آهنگ باریکلا

امید حاجیلی آهنگ باریکلا

امید حاجیلی آهنگ باریکلا

امید حاجیلی آهنگ باریکلا

امید حاجیلی آهنگ باریکلا
امید حاجیلی آهنگ باریکلا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
امید حاجیلی آهنگ باریکلا
امید حاجیلی آهنگ باریکلا

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد از امید حاجیلی به اسم باریکلا
ترانه : فرهاد جهانی | آهنگ . تنظیم : امید حاجیلی | + متن آهنگ
ساکسیفون : آرش صمیمی | میکس و مسترینگ : حمید رضا مرادی

 

 

 

لینک مستقیم128:s3.picofile.com/file/8213884792/Omid_Hajili_Barikala_128_.mp3.html

متن آهنگ جدید امید حاجیلی باریکلا

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

باریکلا باریکلا باریکلا

عاشق عاشقه تو میمونم

قدر قدرتو خوب میدونم

با من با من بمون همیشه

این دل ی تو دیوونه میشه

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا

باریکلا باریکلا باریکلا

نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم

حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام

دارم از ته دل میگم با ت یه آدم دیگم

اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

متن آهنگ جدید امید حاجیلی باریکلا

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

باریکلا باریکلا باریکلا

عاشق عاشقه تو میمونم

قدر قدرتو خوب میدونم

با من با من بمون همیشه

این دل ی تو دیوونه میشه

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا

باریکلا باریکلا باریکلا

نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم

حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام

دارم از ته دل میگم با ت یه آدم دیگم

اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

متن آهنگ جدید امید حاجیلی باریکلا

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

باریکلا باریکلا باریکلا

عاشق عاشقه تو میمونم

قدر قدرتو خوب میدونم

با من با من بمون همیشه

این دل ی تو دیوونه میشه

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا

باریکلا باریکلا باریکلا

نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم

حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام

دارم از ته دل میگم با ت یه آدم دیگم

اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

متن آهنگ جدید امید حاجیلی باریکلا

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

باریکلا باریکلا باریکلا

عاشق عاشقه تو میمونم

قدر قدرتو خوب میدونم

با من با من بمون همیشه

این دل ی تو دیوونه میشه

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا

باریکلا باریکلا باریکلا

نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم

حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام

دارم از ته دل میگم با ت یه آدم دیگم

اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو



تعداد بازديد : 207
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت: 21:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا